luffare

Har inte kunnat blogga på hela dan, har inte haft tillgång till internet på min data, pappa fixa nyss.
Idag har ja bara varit hemma, känner mig som fetaste luffaren och mår inte så bra heller.
Känner mig fet, äcklig, smutsig och FUL när ja inte går ut. Men det reeeeegnar ju :(
Jag och shima bestämde att vi skulle hyra film och kolla på den hos mig, klockan halv 7.
Hon skulle bara packa klart till malmö, hon har fortfarande inte messat och svarar inte när man ringer, så den iden e helt borta. Men börjar en film på 6an nu som ja ska kolla på, puss!


fulare än så är man just nu

Kommentarer
Postat av: SHIMA

hahahahhHHAHAAHHHAHAHAHAH väntade du att ja skllemessa HAHHAHHAHAAHAHHAHHAH ja somnade HAHAHAHAHAHAHHAH ja döööör jajjajahhahhha :D<3

2010-08-01 @ 01:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0