vi skulle inte äta tårta :( .. än!

Ärliiiiiiiiiigt, min blogg består typ bara av bilder?
Minst 5 bilder i varje inlägg, gud va jobbigt d måste va att kolla på alla bilder.
Men d e väl bara för att ja inte pallar skriva (?) Förut skrev ja alltid skiit långa inlägg, men d va dom tiderna, när ja hade min skit mobil, som tog skit bilder, som inte ens gick att föra över till datan sen.
Så då fanns det inga bilder. På den tiden. För nåra månader sen.
Det här blir ett lååååååååååååååååååååååångt inlägg, utan en enda bild!
ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT,
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg.

Vad ska ja skriva om nu då?
Räcker inte dehär?
Jag tycker det är ganska långt?
Jag skulle inte ens palla läsa allt, om ja va ja.
Och det är ja ju, så ja kommer förmodligen inte att,
KAN SNORUNGARNA UTANFÖR MITT FÖNSTER ALDRIG HÅLLA KÄFTEN, läsa dehär sen. Nu har ja skrivit så det räcker för iår, sen kommer baaaaaaaaaara bilder! :D
Nejdå.
Även om ja önska att ja kunde göra så, så ska ja faktiskt försöka skärpa mig.
Ska försöööööka skriva mer text i inläggen. Inte säkert att ja lyckas..
Men nu får ja förfan sluta skriva, herregud, kolla hur lååååååååååååångt ja har skrivit?

Nu räcker det!

Poss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0