memories♥

Shima tagga mig i ett fotto på facebook, där man skulle skriva ett minne med henne.
Och ja hade jävligt tråkigt, så,, ''/


C I T R O N  P E B E R


Men ärligt? Vi har fan fett många minnen.
Ska ja skriva alla som ja kommer på nuuuuuu? :D
AAAAAAAA. Bara för ja inte har ett liv och alla ska se hur roliga vi är..............
Okej. Typ första minnet va när du snacka om kossor som hängde i träd? Så jävla tråkig. Men ja typ kissa på mig ändå..
Oranga träd, myror, SAXEN KLIPPER, EMMA&SOFIA, ROCKY&ROCKSANNA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, fan va kul vi hade då,,
När vi dygnade.. ehm. När du drog av en bit av mitt hår, så det va en liten kal fläck där och när du brände upp det -.-
OCH DU BET MITT HUVE HELA TIDEN, SÅ JA INTE KUNDE FÄRGA DET FÖR ATT D VA SÅR I HÅRBOTTEN!!!!!!!!!!!!!11 cpbarn.
Sen idag, va vare ja sa? Hadjebe HAHAAAAAAAAA.
Kvasten AAAAAAAAAAAAH, KHAFE SHOO, eliiiiiise, halazoZ, när vi rita på rebecca HAHAHAHA. Och det bästa minnet till sist: KENDÖAÖAÖAL HAHAHAHAHAHAHHA ja gråter typ varje gång ja tänker på d HAHAHAHAHA!

Du, vi har så jävla många minnen tsm så d inte sant..
Hoppas typ ingen läser dehär ja skrivit nu, dom kmr typ tro ja e dum i huvet, men älskar dig tortugan



Kommentarer
Postat av: Ellinore

Väldigt sent men när din kompis drog av ditt hår så att du fick en kal fläck, växte det ut igen?😂😂👌 hände mig idag...🙈

2014-10-07 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0