PALLA RUBRIIIIIIK

JHFSAISAHD fan ja hatar att börja och sluta på nya inlägg, borde alltid börja dom så som jag gör nu. OCH RUBRIKEN!!!!!!!!!!11 Orkar inte -.-
Men happ. Fett skön dag i skolan idag, kolla på film på 2 av lektionerna och ba typ lekar och skit på dom andra 3 :)
Kort dag oxå,, så tagga t centrum med hjärn/Michaela efter skolan. Vi satt på espresso house SÅ RIKA E VI och drack typ 5, 6 glas vatten var, och ja ''åt'' typ 10 socker rör till, så, så nyttigt vare väl inte :) För mig,..
Men d smaka seriöst som te, fan godare än läsk, ja lovar!


Först tar man ett glas vanligt vatten,,


sen häller man i.. typ, brunt socker (?),,


sen hackar man sönder det bruna sockret (?) och rör om tills vattnet blir typ kissgult,,


sen dricker man! :)

Inte för att jag tror att ngn kommer prova dehär,
men d e jävligt gott vill ja lova! :)
Nu hade jag tänkt avsluta inlägget, men kommer inte hitta på ngt bra avslut så jag avslutar bara med FJKSAFHAKF

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0