hemma

Tjo, hemma från skolan idag. Inte riktigt sjuk, pallar bara inte med tisdagar, måste stiga upp kl 6 sen har vi so 2 gånger, cook jobbigt! Får se om jag pallar gå imorron.
På fredag ere hemma fest hos dodou, hoppas jag kan kma, kanske ska t släkten.
Igåår.. va ja först hos farmor i typ en kvart? Sen mötte ja upp aram vid ärvingehallen och vi gick t kfum, tjejkväll. Aram gick med jp, och jag hann va i kfum i typ en halvtimme innan dom stängde.
Alla gick till gläntan och efter ett tag kom jp och aram. Jag gick hem med dom och bega, går inte att förklara hur jobbiga jp och aram vaa.
Eller pallar ba inte förklara (a)


Menmen, bjuder på fiinaste bilden på mig och kian! :)


Javet, ja ser ut som ett mongo.

Nu ska jag kolla på ngt tråkigt tv program!

Hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0