sáade

Har inte pallat blogga på fett länge, alltid fett trött efter skolan, pallar sitta vid datan i 3 timmar, så ingen bra ursäkt heh (A)
Har fett många bilder på min ''nya'' mobil, som inte går att ladda upp. Typ bara på mig och annika HAHA, tro mig ni vill ändå nte se dom bilderna :)
Går inte att ladda upp bilder alls på bloggen. Ngt fel. Kanske e fel på mig.
Menmen. Erik sáade kmr t kista centrum kl 6 han ska spela in en musik video, man får typ va me i den om man syns. Har fking gitarr. Ska typ skippa den idag, pallar nte, och annika kanske kmr t kista om hon får veta att eric kmr :)
Abo min mamma har damp, har no prov imorron måste plugga -.-
Sen kista centrum med shima! :D

Hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0