den som läser allt e bäst!♥

shitshitshit, har fett mke att skriva om! Hade skrivit fett mke igår när jag sov hos bega, men allt försvann typ, flippa sönder! Men ja skiteri, de e värt att skriva om!
Jag och elias hade bestämt att träffas igår efter skolan. Han satt och läste en bok, som en liten tönt utanför matsalen :)
Ja venne vare va för mening med att han kom, vi gick t tuben, jag åkte hem, han gick t sin pappa, d va allt. Alla som såg oss kmr hålla på fett mke i skolan, uft.
Först när jag kom hem gick jag och mötte berfin i truddan. Vi satt där och snacka lite, sen tagga vi hem till mig. Jag åt mat och sen gick vi t kfum, med bega, shima, mä, maria och nicole.
Berfin skulle hem och äta snabbt, men hon kom aldrig tbx :(
Efter åtta, måste alla 97or gå ut, så vi gick ut med dom. Rager hade gjort en sak mot shima i skolan, shima hade blivit fett rädd, hon sa det till andrés. Andrés ringde rager när vi va ute och sa att alla vi skulle kma t hallonbergen och typ..slå honom? Asso alla 97or kubbade efter oss t tuben, vi va seriöst 30 pers, utan att överdriva!
Alla tjejer+chrispy hoppade på tåget, killarna hoppade av. Dom skulle kma med nästa tåg.
Jag tvingade steff att gå med mig upp och kolla om rager va där. Han va nte. Sen kom typ 5 killar fram t mig och fråga om ja leta efter rager. Ja ba aa, sen dom sa att rager typ va nere ngnstans och spelade fotboll.
När killarna kom åkte alla hem tsm. Andrés hämtade typ ngn kille från 9an, som skulle ''slå'' dom, så vi åkte tbx till hallonbergen, igen, och den här gången gick jag upp själv. Rager, fofo och 2 till andra 97or stod där uppe.
Sen när alla kommit upp, kom dom äldre killarna. Dom fråga vem som hade tänkt slå rager. Alla som skulle slå honom blev skiit rädda, dom pissa på sig och kubba ner till tuben igen. Cook synd asso. Dom skäämde ut sig!
Ja lovar att rager antingen varit död eller legat på sjukhus nu, om det inte var för dom där andra.
Sen tagga alla hem. Jag gick hem och packade, sen gick ja o bega hem t henne. Vi snacka med kendal i lur om dagen i typ en halvtimme, sen med serhat i typ 3 timmar.
Jag och bega va ute med ake, serhat och yaffet idag.
Dom lekte dom kunde mula mig, elr nte ake, han e snäll, dom andra 2 :o
Misslyckat!
OMG det halglar! Nu slutade det. Fuck sveriges väder asso.
Keyvan&Berkeh kmr ikväll. Kmr typ gå ut ändå, man får bara nte missa shima och ake! :)
Tur för den som fattar - dom andra kan tagga!
Ayde ska käääääka, som vanligt♥

Hejdå! (:


Kommentarer
Postat av: Emelie

då är jag bäst :D , fast det var jag ju innan också ;) HAHAHAHAHAHAHA

2010-03-16 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0