chacha bloggen!

HAHAHA hanni (''dessie'') kmr garva åt rubriken.. därför blev den som den blev :)
Menmen, (har ni märkt att jag säger menmen i nästan varenda inlägg?) sitter och käkar russin och yoghurt och ska snart på gitarr inspelning i husby vår teater, vi ska spela in i en studio, fett soft! :)
Hoppas bara petter kommer, träffade han, serhat och yafet efter skolan, han hotar med att inte komma, att han ska till husbybadet ist -.- Men då golar jag till mauro HAHA :D, gitarrläraren.
Sen på kvällen kanske jag går ut om jag hinner :)



låten vi ska spela på gitarren :) petter tror att jag ska sjunga -.-

Poss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa låten

2010-05-24 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0