halvdag :)

Skrev ett långt inlägg, sen råka ja kryssa, och d sparades inte i utkastet -.-
Skriver om snabbt. Hade håltimme på 3 lektioner idag, efter lunch, så istället för att sluta kl 4, så sluta vi 11 :)
Gick t ärvige och träffa lidia och fayli, sen när ja kom hem va min moster från finland där, kuligt.
Ikväll ere gitarr uppspel, för alla som vill komma i akseby skolan i rinkeby kl 6 :)
Snälla kom inte. HAHA bara för petters min skull, kmr skämma ut sig mig själv :D (a)
Haha, bega har gått och blivit kär.. i en låt! Hon kan seriöst lyssna om den hela tiden en hel dag!..
Den är väl helt okej, men inte så att jag skulle spela sönder den som hon gör :)
Haha ska inte säga ngt, ja typ hatar låten, så många gånger som jag hört den hemma hos bega, får damp varje gång den kommer på radion..


OMG - Usher

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0