nödvändig information :)

Alå alåh :)
Ska taggish till gitarr om nåra minuter, måste fixa mig oxå, så blir snabbt inlägg.
Vi hade håltimme sista lektionen, så åkte hem med feven, volkan och mohammed.
Mohammed såhär jobbig haha, svär :) Han snackar om iranier o ja venne vad..
Sen ska han såklart av i kista med volkan. Dom följer efter mig hem och påvägen träffar vi jonthan.
Volkan och mohammed leker att dom ska hem till mig, så jag går inte hem, vill inte att dom ska veta vart jag bor (a)
Volkan vet tydligen redan men har leker bara :)
Så jag och jonathan går till gläntan och dom följer efter. Vi sitter där och snackar i typ en timme, tills jag kommer på att jag har gitarr, heeh. Så alla går hem.. Och nu sitter jag här :D Jätte intressant inlägg javet :)

Och nu flippar aram på mig?
Nejdå gör han inte alls :)


Nu måste ja fixa mig!

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0