angelikas fel ..

hej ! skön dag ? absolut. har en brun och en vit arm. de snyggt. klockan är 12 och ska stänga ner datan nu. inte för att jag ska gå och lägga mig, men ....... drogat inlägg, jag ÄR drogad. HAHAHA, blir alltid såhär på kvällen. måste typ hoppa hopprep eller något för att få bort det . helt sjukt. vill inte väcka hela familjen, så står över. mennnnnn, ska lyssna på musik nu och typ fixa mitt rum. hur kul låter inte det ? toppkul.

skulle publicera detta igår. glömde. h3h3



men idag ! nu ska jag fixa mig lite sen drar jag till solna och möter upp angelika en stund, sen får jag hitta på ngt annat när hon inte kan längre..


rädda grabbar @kfum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0