okej

Jag har packat klart och fixat kläder för hela nästa skol vecka haha..
Nej men ärligt! Jag har gjort en fett cool grej. Jag tycker det är coolt iaf.
Inte för att det är min egen idé, men ja.


alla känner väl igen tightsen med hål, från gina tricot?

när dom fanns i affären, så tyckte jag inte så speciellt mycket om dom,
de va senare, när alla var slutsålda som jag börja tycka dom va rätt coola.
Allstå. Dom fanns inte när jag ville ha dom.
Men hindrar det mig? Inte för en sekund!


före                                                                    efter



Ärligt talat, så blev jag själv jävligt nöjd :)
Får se om jag bangar på att gå så till skolan på måndag!

Kommentarer
Postat av: import :D

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH du e sjuuk :P HAHAHAH seröst sjuuuuuk :D

2010-09-02 @ 19:47:22
Postat av: nattey

det snyggt :)

2010-09-02 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0