trevligt inlägg

Glömde skriva igår. Jag och evelyn såg kissie i kista HAHA, hon är ful.
Kollade lite i hennes blogg efter inlägget där hon skriver att hon ska till kista, hon skrev inget men en liten bild av kista fanns! Länken till inlägget :)
Treeeeevligt. Åkte hem nästan direkt idag efter skolan, första gången denhär veckan! Eller sista lektionen gick jag till solna bibblan, skulle renskriva ngt, så funkar inte min inloggning, men jaja. Träffa nåra från hagalund där som ja va med ett tag tills ja sluta, sen åkte jag bara hem med bega och shima. Oxå treeeeevligt! Oh, och nikki har börjat i vår klass, sjukt trevligt :)


min första header :) goooooolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0