höst

heloooo, kom precis hem har varit i centrum med mamma, skulle köpa skor till helgen.
Glömt att säga, har tagit ledigt från skolan på fredag, ska till finland. Åker imorron kväll och kommer hem på måndag morron. Min moster och hennes man fyller år, hela släkten är typ bjuden på deras fest då, får träffa kusinerna oxå, så det blir roligt! :)
Hitta inga skor i centrum, så jag vet inte.. ehm. Men nya tights köptes iallafall, haha, så alla som vet kan sluta mobba mig för mina gamla, små, nu.. haha.
Gosh va tråkigt inlägg, men det är bara för att jag har så jävla tråkigt just nu.. men ska prova kläder till helgen, sen packa!


haha ja gillar denhär bilden :)
står så utanför begas dörr, inte saaant, robin e bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0