årets bottennapp.


årets valborg - SÖG. först och främst, ser ni hur liten brasan var ?


gick inte ens att få en jävla bra bild utan att nån prick framför ansiktet ska komma och förstöra.


så ba släckte dom brasan efter typ en halvtimme (?)


men det var jättekul att träffa alla såklart! och att få va med filiz och hanna, var längesen jag riktigt VAR med filiz


det som var tungt i kista var maria, aida och milens dansuppvisning. och deras crew


vi va i solna oxå. helt DÖTT. så fick jag reda på lite grejer där som förstörde resten av min kväll ännu mer.


Aram uppträdde såklart oxå. bäst


OCH ANNIIIIIIE, världens bästa. han var där:')


och sist men inte minst. det nästan alla kom dit för. PATOOO POOOOH!

alltså helt misslyckat var det ju inte. men rätt så, haha. ochsen fick jag ju reda på hur jävla dålig min gamla kamera är. haha kolla bilderna, lixom. Men andreas kom till skytte bara för att hälsa på mig, så det gjorde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0