blygsamt, skrytsamt

Kan ni gissa vilka som kommer till grönan i vår? Det går inte ens att gissa, det är så sjukt. För mig är det iallafall helt ofattbart. Jag har drömt om att få se dem live ända sedan jag gick i 5an. Och nu kommer de till stockholm. Det är helt sick.
Mina damer & herrar de jag kommer skippa allt för att få se .....
Afasi & Filthy a.k.a Maskinen!



De har varit mina idoler ända sedan jag lärde mig vad musik var, känns det som.
Jag skulle lätt betala flera hundralappar, om det visar sig att det kostar så mycket.
Har jag sett dem, har jag sett allt.

Kommentarer
Postat av: Cami

JAAAAAAAAAAAAAA KOM IGEN NU! det kostar typ 199 kr, för hela året så billigt är det!! <3

2011-12-15 @ 22:36:45
URL: http://ppaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kallas musik

2011-12-16 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0