gr8

livet just nu ? SUGER. har kollat på bio med tjejerna, kom precis hem, har lyckats dra på mig feber nu oxå - känns det som. orkar inte äta, orkar inte dricka, orkar inte göra nånting. sen att teknikmagasinet ringde för ett tag sen, skadan som är på mobilen går inte på garantin, så måste betala 688 kr för att få den reparerad, och om jag vill ha tillbaka den som den är nu så måste jag paya 250:o om vi inte svarar inom en vecka så skrotar dom den. helt sjukt system. men vi ska låta den skrotas:( håller på att leta en ny likadan mobil, hhah, på blocket just nu. mamma vill att jag ska köpa en helt ny, men pallar inte lägga ut massa pengar, det blir båda mina månadspengar isåfall, kommer inte kunna köpa nåt annat. sen att min längtan efter emelie aldrig tar slut. trodde det här skulle bli ett bra lov, men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0