lite sent med 2010 tester, men nu kör jag !



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja

Höll du några av dina nyårslöften?
halvt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är

Vilka länder besökte du?
finland

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
absolut

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10/9

Vad var din största framgång 2010? ingen aning

Största misstaget? inget jag vill ta upp här

Har du varit sjuk eller skadat dig? Jarå

Bästa köpet?
min älskling - mobilen

Vad spenderade du mest pengar på? kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, i typ 5 minuter .

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Riwer Flows In You och typ alla låtar med afasi .

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mig för innan jag gjort saker som jag ångrar

Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat

Hur tillbringade du julen?
med familjen

Blev du kär i år? hahaha hahah pass

Favoritprogram på TV? -

Bästa boken du läste i år? pojken som kallades Det

Största musikaliska upptäckten?
va

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? väskan kanske

Något du önskade dig men inte fick? systemkamera

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? firade med familjen och flydde från att bli äggad :')

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? svårt, förbättrad sen 2009, haha (?)

Vad fick dig att må bra? vännerna

Vem saknade du? flera från förra skolan

De bästa nya människorna du träffade? alla i klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0