jag är glad ..

sista inlägget innan jag åker nurå .. har precis packat ner de absolut sista grejerna - sitter med lackade naglar och nynoppade ögonbryn och ska snart försöka sova, vilket inte kommer gå - är hur jävla taggad som helst! ser verkligen fram emot att få se vilka människor jag ska spendera nästan 2 veckor med, 24 timmar om dygnet. kommer vakna 4 timmar innan vi ska åka och va hur pigg o glad som helst. haha det är galet. har ''bombat'' bloggen med tidinställda inlägg så oroa er inte! inte världens kanske roligaste inlägg, men dom duger som underhållning. och ni kan messa mig hur mycket ni vill - de samlar in mobilerna hela tiden, men vi får tillbaka dom en timme varannandag, då vi får ha dom. så är helt överlycklig för det. meeeen, vi hörs på riktigt när jag kommer tillbaka.
Ha det så bra sålänge! Saknar er redan! fast nej.


.. TYP nästan såhär glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0