sen sover jag hos filiiiiiiz.

michelle ska ha tjej ''middag'' nu snart. den börjar 2 men tror att vi ska mötas vid typ 1, hon bor rätt långt borta så jappapa. hon ska känna sig rätt hedrad för det blir premiär på min nya skjorta! eller hur man ska säga, haha. har bara G i svenska så. men det är första gången jag kommer använda den!
rubriken är bara ett kanske.



V A C K E R


ahhaa alltså ska släppa ut mitt hår sen:') krull

förresten så har michelles pappa en blogg! shit va grym han är. önska nästan att min pappa oxå blogga:') men klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till tuffingen.

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaajchol

nämen vad gulligt :D:D:D:D:D:D vaa glaaad maan bliiirrååååå

2011-03-22 @ 17:24:16
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0