på tal om störd

Gott folk, låt mig få presentera den stördaste av dem alla: Camila Pimentel!





osv, osv

Det jag vill komma fram till är att jag inte vet ifall jag överlever tills imorn.
Ifall jag träffar henne, är jag körd. Just sayin.


Nej, men på riktigt nu. Cami är världens finaste tjej, helt underbar är hon.
Hon har bara ett lite annorlunda sätt att visa sin kärlek på. But I Love Her. (smör)

Om jag säger till henne att jag skrivit om henne, kommer hon typ:
''Panda, försök inte.''

Helt låst.

Uppdatering:

förutsägbar.

Kommentarer
Postat av: cami

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA herre vad jag saknar eeeeer!!

2012-01-05 @ 04:58:44
Postat av: michelle maiga

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAH CAMILA VAFAN ASSO DOM HÄR BILDERNA GJORDE MIN NATT!!!! camila är väldigt vacker oxå hon borde satsa som modell!!!

2012-01-06 @ 02:04:31
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0