14 onödiga fakta om mig

♦ Ogillar komplimanger
♦ Mitt favorit ställe är skogen
Jag pratar sällan om mina problem
♦ Är otroligt långsam när jag fixar mig
♦ Har onormalt bra minne från barndomen
♦ Jag fullkomligt avskyr att prata i lur - oftast
♦ Skulle inte banga på att flytta och bo i Finland
Jag fick MVG på alla delar i Engelska nationella hoho
♦ Är tidsoptimist ''Klart jag hinner äta och byta om på 5 min!''
♦ Kan inte känna någon sympati för människor jag inte känner
♦ Dagdrömmer så fort jag går eller åker. Förutom i tunnelbanor hehe
♦ Promenerar bara när jag mår dåligt eller har något speciellt att tänka på
♦ Skrattar alltid åt mig själv efter jag gråtit för att jag känner mig så patetisk
♦ Enligt mig är ;) gubben det fulaste man kan skriva, ändå gör jag det själv haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0