Mitt 2013

Om jag skulle sammanfatta mitt 2013 med ett ord skulle jag nog säga: nystart.
Bromma gav mig en chans att börja om på nytt och vara den människa jag vill vara, den människa jag är idag - en utåtriktad, glad & självsäker tjej. Att ha börjat i Bromma - eller främst att ha fått komma bort från Råsunda har gett mig så mycket. 2012 var ett år jag sent kommer glömma så det var med stora förhoppningar som jag välkomnade år 2013. Jag slår vad om att 2014 kommer bli minst lika fantastiskt.
 
JANUARI:
 
Året började precis som höstterminen slutat. Njöt av att vara i skolan med mina klasskamrater, blev allt bättre vän med Lisen och började umgås en del med Tim och Ludvig igen.
 
 
FEBRUARI:
 
Jag och Tim blev ett par och det enda jag kommer ihåg från februari månad är att jag spenderade all min lediga tid med honom.
 
 
 
Min hårddisk kraschade, var ASDEPP över det! Annars pluggade jag sönder för att få mina möss & umgicks mest med Alexander och André.
 
 
 
I april var babesen mina. Ni vet när man får sån sjuk längtan efter någonting? Typ att vara utomlands, sin säng, choklad, en viss person, osv? Så kände jag varje gång jag lämnade mina ögonstenar.
 
 
Denna månad är bara helt suddig. Minns inte så mycket, förutom att det var sista månaden i ettan. Mot slutet kom alla prov på samma gång och jag satt förmodligen med näsan i böckerna hela månaden.
 
 
 
I juni var jag bara med killarna. De och Tove var mina bästavänner och med dem var jag lycklig.
 
 
JULI:
 
Var på Gotland med totte samt i Finland och hälsade på min fina släkt.
 
 
 
AUGUSTI:
 
Taggade asmycket inför skolstarten och vande mig vid tanken av att inte ha totte i min klass längre.
 
 
 
Såg Dexter finalen och mådde jättedåligt resten av månaden.
 
 
 
Firade min födelsedag och började nu komma igång med bloggen igen. Började min sminkkarriär hahaha och var allmänt vacker.
 
 
 
Fick en ny bästa killkompis, Tom Underbara Johansen. Var på massa fester (gay) och lärde känna nya trevliga människor. Satsade SÖNDER på killergame, men dog ändå. ASJFHLHKSB
 
 
 
Loppisar, sminkningar & fester. Den här månaden har jag också kommit tjejerna i klassen mycket närmare än tidigare. Vi har alltid varit nära, men nu är det på en annan nivå, vilket känns helt underbart. De är mina bästavänner och att vi har ett och ett halvt år kvar tillsammans är fantastiskt.
 

Summa sumarum, det har vart ett förjäkla bra år. Hade självklart kunnat vara bättre, men jag klagar inte. Hoppas på ett nytt år, ett fint 2014 med nya vänner, fler överraskningar och en riktigt suverän livskvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0