ADHD möss

En av de härligaste sakerna med att ha möss är att iaktta dem när de är som lyckligast. Det jag inte visste förens jag skaffade Dex och Deb var att möss gör som små glädjeskutt när de är glada och känner sig lite busiga. De rycker till i hela kroppen och sprätter runt som galningar. Det kan till exempel vara när jag städat buren, gett dem någon ny leksak eller inrett buren annorlunda. De blir som små ungar igen. Jag vet att det är fånigt att hela jag lyser upp för att mina möss skuttar, men det är fantastiskt. De små liven ♥
 
Deb var nyvaken och hade inte hunnit piggna till än när jag filmade.
Det är svårt att få med rycken på film, då Dex, av någon anledning, beter sig annorlunda så fort mobilen dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0