Dag 2 - Såhär är jag som person

Shit just got real. Nej men hur ska jag säga det här utan att skryta för mycket? Hehe.
Jag tror och hoppas att andra ser mig som en väldigt social, pigg och rolig tjej. Jag vet att jag har många positiva egenskaper, men är också mycket medveten om mina negativa. Vet att jag kan vara sjukt jobbig ibland hahahaha, vilket jag typ alltid kommer vara, det är liksom min grej :-). & sen att jag är rätt konstig, men det tycker jag bara är positivt.
 
 
 
Jag är sjukt retsam av mig, nästan lite elak. Men det är också min grej, utan det onda kan man ju inte uppskatta det goda, right!?!?!?
Hursomhelst så väger mina bra sidor upp de dåliga. Jag är en BRA JÄVLA PERSON. Helt ärligt, så är jag stolt över mig själv. Jag har i stort sett alla de egenskaper man bör ha som medmänniska (utan att vara en mes), och det är något jag ska utnyttja. Jag är bäst.
 
De som stämmer in bäst på mig som person.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0