Sånt där som ingen orkar läsa

vad heter du i andranamn? - Mandana lol
har du några piercingar? Ja
var? - Naveln 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Själv, min säng är min säng!
väljer du filmkväll framför utekväll? - Låter jag jättegammal om jag säger ja?
vad tycker du om med dig själv? - Mitt nyfunna självförtroende, som jag aldrig tidigare haft
din sämsta egenskap? - Att jag är så lättretlig
är du dag eller nattmänniska? - I'm a nattuggla
vad har du på dig just nu? - Pyjamas hihi
är du nöjd med ditt utseende? - Ja
vad vill du ändra med ditt utseende? - Min jävla cheeseburger dubbelhaka
är du i ett förhållande just nu? - SINGLE AND I LOVE IT. jk
har du varit kär på riktigt någon gång? - Tyvärr
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  Jag vill göra det, men nej
hur många har du varit riktigt kär i? - 1
har du kysst en kompis någon gång? - Annars är man väl inte cool?
vem vet allt om dig? - Jag själv
vem skulle du vilja träffa just nu? - Totte
vem saknar du mest just nu?- Mina finlandskusiner
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Alla Ekerö tattare
vem krama du senast? - Tom
vem står dig närmast? - Min familj & Totte

Familj & vänner.
vem vill du träffa oftare? - Emelie Bedro
vem ringer du när du är ledsen? - Tottiii
vem är snyggast? - Jag...?
snusar du?- Nej
röker du? - Nej, men jag är ball ändå, lovar!!!!!1
har du blivit jagad av polisen? - Jag och mina kusiner körde motorcykel utan hjälm B-)
dricker du alkohol varje helg? - Nejeeee
har du varit i slagsmål någon gång? Well
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Slynan kysste mig
skulle du vilja vara berömd? - Är jag redan B-)
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Dex & Deb hihihi
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - Totte? Alla dar i veckan
Har du några tatueringar? - Inte än hehe
skulle du vilja tatuera dig? - Men hallå
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Tompa bror
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - hahahahahaha
tror du andra tycker illa om dig? - Haterz gon' hate
brukar du skratta för dig själv? - Jag är ju så himla rolig
Var bor du? Orten
Trivs du där? Halvt
När mår du bra? När jag tittar på Dexter
Är du blyg? Ja, vågar inte titta nytt folk i ögonen
Är du nöjd med ditt liv? Är jag väääl
Är det okej att gråta? Fan heller
När grät du senast? Iförrgår, FICK REDA PÅ ATT JAG SKA TRÄFFA KATIA WINTER OMG
Vill du gifta dig? Absolut
Ha barn? JAA, TYP NU, SOMEBODY MAKE ME PREGNANT
Vilken ögonfärg har du? Brown baby
Varit medvetslös? Svimmade en gång när jag hade feber!!!! Räknas det?
Hånglat med nån riktigt ful? Nej, jag har mina gränser, okej?
Hånglat med fler än 50 pers? Chill, I'm not an orroz
Gjort något riktigt dumt? Säkert haha
Åkt polisbil? Nej :'(
gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? När jag rymde hemifrån vid 6 års ålder </3 förlåt mami
Slagit ner någon? Ajde
Sagt jag älskar dig och menat det? Nej, jag saknar förmågan att älska.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just give me a goddamn boyfriend
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Konstigt nog har jag inte det - får ta och ändra på det!
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande mannen
Vill du bli modell? -
Njae, tror inte det
Har du varit med på TV? - Min panna har
Klockan just nu? - 20.30
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0