<3 Amanda skriver av sig <3

MEN vad jag inte orkat blogga någonting. Har ingen tid. Inte tid till någonting. Vad gör jag med mitt liv? Hinner knappt gå på toa längre! Jag pluggar - men får F på proven. Jag jobbar - men är alltid pank. Jag är med mina möss - men de är fortfarande rädda för mig. Jag tränar - men ser inga resultat (skoja jag är krall).
Så det är väl förståeligt ifall allting känns lite onödigt just nu? Eller? 
Det som känns riktigt bra för tillfället just nu är att jag trivs i klassen igen. Eller det har jag alltid gjort, men det var ett tag som jag var sååå otaggad på att gå till skolan. Innan var jag lika taggad på att träffa min klass varje morgon, men under den här perioden kunde inte ens tanken på Jespers stora leende pigga upp mig. Var bara allmänt skoltrött.
Men nu känns det bra igen. Ska bli kul att få träffa alla igen imorgon (var 2 dagar sen sist, wadduuup) och få hälsa på min underbara mentor <333 Varför ska jag alltid ha en crush på någon av mina lärare? Åh.
Långt inlägg lol, inte skrivit det på några år känns det som. Sist var väl när jag skrev en dikt till Tove. Gay.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0