Vad är det som händer?

Det här är fan det löjligaste jag sett. Blir på riktigt arg. Illuminati hit och dit, visst, kör på, men det här är ren bullshit. Att Michal C Hall skulle vara en ''reptil'' (en del av illuminati) för att han flackar med ögat? Typ blinkar? Oh lord, I must be a reptilian too! Och för att han läser manus? Säger det han ska? Det som passar in i allt hela serien handlar om? Använder ordval som ''possesed'' och ''blood''. Älskade vänner, SERIEN HANDLAR OM BLOD. Först skrattade jag bara men sen läste jag igenom kommentarerna och såg DEXTERFANS som skrivit ''Good work, I always had a hunch he was one of them'' och ''Too bad, I really liked him, I guess now I can stop watching the show''. Seriously people. Okej, jag har typ 10 läsare som inte give a shit om illuminati eller dexter (idioter) MEN JAG BLIR ARG.
Ni 10 som läser det här. Hoppas ni ändrar er syn på livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0