Smycken från ebay

Ebay måste vara bland det bästa som hänt mig. Jag är så himla glad att jag hittade den sidan och jag känner att jag aldrig mer kommer handla saker i affär igen. Idag har jag köpt massa smycken därifrån, då det är det som är billigast. Finns hur mycket fina smycken som helst för bara 1 AU, vilket motsvarar ungefär 6 svenska kronor. Dessutom är det gratis frakt på det mesta. Här är några smycken jag beställt som inte kostat mer än 15 kronor. Klicka på bilden för att komma till produkten.

örhängen - 9 kr

örhängen - 15 kr
örhängen - 15 kr

örhängen - 7 kr
ringar - 7 kr
 
 
navelpiercing - 15 kr
navelpiercing - 10 kr
fotlänk/armband - 7 kr
 
Alla smycken jag tidigare fått hem har dessutom varit minst lika fina som på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0