Dat fab feelin

Alltså det bästa som finns just nu är när jag får sminka mig. Eftersom jag jobbar nästan varje dag så är det så himla sällan just nu. Kommer inte ens ihåg senast jag sminkade mig, förutom till halloween och idag då. Idag var jag ledig. Mina föräldrar kom hem från Finland igår, så hela familjen kom hit och åt god middag. Passade som vanligt på att klä upp mig ordentligt, åh så härligt det var att få smacka på min foundation och klistra fast fransarna. Som meditation.
 
Ögon: 120 färger ögonskuggspalett & ögonfransar från eBay
Läppar: MAC läppenna i färgen Soar & MAC läppstift i färgen Brave
Klänning från Nelly // Halsband från Gina Tricot // Örhängen från eBay // Klocka från Ur & Penn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0