En glad överraskning

En grej jag precis upptäckt är min rygg. Haha alltså det är så knäppt, jag har länge avskytt att träna rygg och har därför heller inte tänkt så mycket på hur den ser ut (trots att jag tycker att vältränade ryggar är det snyggaste som finns, både på tjejer och killar). Jag har haft väldiga komplex för min "övre baksida" om man säger så, har haft väldiga kärlekshandtag och har därför inte velat ha klänningar med allt för öppen rygg. Men förra veckan hittade jag en superfin klänning på Nelly med väldigt öppen rygg och jag tog mod till mig och beställde den. Jag testade den på, knäppte en liten bild till snapchat och hallå?? Min rygg är ju fantastisk! Haha superego men det förväntade jag mig faktiskt inte, att redan se sån stor skillnad på min rygg. Speciellt i fettväg eller vad man ska säga. Inga kärlekshandtag eller fettvalkar kvar, de kanske dyker upp ifall jag har på någon jätteåtsittande bh men vem får inte det? Så jag är för tillfället helt tagen utav min baksida. Sitter hela tiden och tittar på klänningar med öppna ryggar så jag får visa världen vad jag åstadkommit. Så hårt som jag jobbat, så tycker jag att jag borde få visa upp lite B-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bild på klänningen framme också. super fin rygg :)

2015-11-05 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0