Kvalité fötter

Hej. Ni kanske minns att jag skrev ett inlägg om mina fötter, alltså att jag har en hallux valgus tå och att jag får superont i den andra foten när jag går väldigt länge. För någon dag sedan var jag på besök hos en ortoped och fick ÄNTLIGEN svar på vad som är fel. Jag har haft ont i min högra fot i halva mitt liv, första gången jag kände av den här smärtan var jag kanske 8-9 år. Hursomhelst, jag har tydligen en liten utväxt, alltså en benbit som sitter och skaver mellan leden vid foten och smalbenet. HUR obehagligt? Inte nog med att jag ska operera min vänstra fot för min snea tå, nu måste jag dessutom operera högra foten för att få bort benflisan. Härligt, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0