Who am I

Ni som noggrant läst min blogg vet att jag under en väldigt lång tid nu haft smaken pina colada på mitt kaseinpulver. Väldigt långt tid = över ett halvår.
Min kaseinpudding, som jag älskar, blev den senaste månaden en hatmåltid för att jag ville spy på pina kolada smaken. Ville inte ens göra slut på det lilla som finns kvar. Missförstå mig rätt, den är supergod, men äter man samma pulver i ett halvår - då tröttnar man. Iallafall jag. Så den senaste månaden har jag börjat med chokladpulver. Alltså jätteointressant inlägg egentligen, ni som inte bryr er kan sluta läsa nu, det blir inte mycket roligare än så här. Men eftersom mitt vanliga vassleprotein också är i smaken choklad och smaken innan var bananchoklad har jag redan tröttnat på den med. Så idag, NYTÄNKANDE som jag är, så blandade jag de två smakerna. Det blev faktiskt väldigt intressant. Åt med god aptit och kände mig lite stolt över idén. Förstår ni hur lite som händer i mitt liv när jag skriver ett långt inlägg om smaker på kaseinpudding? För att göra det ännu roligare tinade jag upp lite hallon, hackade mandlar och strödde lite kokosflingor över puddingen, just like old times. Sjukt att en bekant smak kan ge en flashbacks till... Några månader sen. När mitt liv var precis lika intressant som det är idag. Haha, jag tycker om mitt liv. Helt ärligt. Vad djupt inlägget blev. Det är sent och jag har precis jobbat 10 timmar i sträck. Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0