Halsont & svåra artiklar

Det som absolut inte får hända har hänt. Jag har ont i halsen. Inte sådär jätteont, men det känns när jag sväljer hårt och harklar mig. Så idag stannar jag hemma från gymmet. Vågar inte riskera att göra det mycket värre. Ska dricka varmt och tvätta händerna (haha ni som vet, ni vet). Kanske är bra ändå, med tanke på att jag inte haft en vilodag på en och en halv vecka.
Förra veckan avslutade jag matteplugget, vilket är ganska trist, för nu börjar det verkligen tråkiga. Svenska och engelska plugget. Idag har jag läst över 10 DN artiklar, vilket ioförsig gått bra, då jag läst om saker jag tyckt är intressant att läsa om. Efter det här inlägget ska jag läsa artikeln Var femte kvinna har aldrig tittat på sin snippa. Det lät lite spännande, ellerhur?
Senare ikväll ska jag ta en sväng till centrum med Milen. Har ett paket att hämta ut och "vill" låna lite engelskaböcker.
Hej å hå, nu fortsätter plugget.
This is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0