Livet utan kolhydrater

Funkar förvånansvärt bra. Jag trivs med att bara äta protein och grönsaker. Häromdagen fick jag dock reda på att quinoa som jag ätit senaste tiden innehåller kolhydrater, vilket var en stor besvikelse. Quinoa är mindre är couscous och bulgur och innehåller massor av vitaminer. Det är en ört och därför trodde jag att den inte innehöll några kolhydrater. Men eftersom quinoa innehåller betydligt mindre kolhydrater är potatis, ris och pasta har jag bestämt mig för att göra slut på det paket vi har hemma. Därefter är det slut med det med.
 
Mina senaste två måltider:
Stekt ägg, bacon, parmaskinka och broccoli.
 
Köttbullar, quinoa och broccoli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0