Mattemästare

Som en del utav er kanske redan vet så läser jag matte B på egen hand just nu. Idag gjorde jag klart ett kapitel i boken och nu har jag bara ett till kvar. Har besämt mig för att jag måste göra klart boken den här veckan, så jag kan börja öva på svenska och engelska delarna. Imorgon är det bara en månad kvar tills högskoleprovet. Tagga.
Nu ska jag pallra mig iväg till gymmet. Jag squattade igår, första gången på kanske ett halvår (eftersom jag får ont i mina knän och i ryggen när jag sqattar), så nu har jag så. ont. i benen. Ska dessutom springa ikväll, får se hur det går.
 
Dagens lunch: Kallrökt lax, kokt blomkål och persisk spenat&yoghurt röra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0