World war problems

Bland det värsta som finns är när man ligger i sängen, redo att sova - och är svinhungrig. Det vanliga är att jag då går upp och slicear lite grönsaker eller att jag mixar ihop en proteindrink. Men ikväll. Kvällar som ikväll. Behöver skriva av min frustration. Vi hade ingen gurka hemma. Och jag äter inte grönsaker utan gurka that's just me, alltså har man inte gurka, då kan man lika gärna strunta i det. Men okej. Då mixar jag ihop något fint. Nej mixa kan jag inte göra, föräldrarna sover! Aja men caseinpudding funkar alltid. Ingen mjölk. Härligt. Okej. Jag får alltså svälta inatt.
Går tillbaka till sängen. Ligger där och försöker tänka på allt annat än hur magen kurrar. Funkar i 10 minuter innan jag ger upp. Gick till köket och rörde ihop en kaseinpudding utan mjölk, dvs bara casein och kvarg. Förstår ni konsistensen? Som att slicka på en sjöstjärna. Tror jag. Dessutom fick jag då såklart röra ihop allt för hand, så då och då får jag en härlig liten caseinklump i halsen. Vindruvorna hjälper.
 
 
UPPDATERING:
Pappa hade köpt gurka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0