Det här med rätt ljus

Jag tycker det är så fruktansvärt kul att hitta olika ljus och vinklar för att framhäva mina muskler. Det har nästan blivit som ett nytt litet intresse för mig. Men det jag stört mig lite på är när någon kompis (bara på skoj, egentligen) säger att; det där är ju bara ljusets förtjänst. 
Och menar då att om jag stod i direkt dagsljus skulle alla mina muskler försvinna. Det ljuset hjälper mig med är att framhäva mina muskler, det bildas ju inga nya bara för att jag har en lampa som lyser från sidan. Det är precis som att de som tävlar spraytanar sig innan de stora tävlingarna för att framhäva musklerna. Hade jag varit liten och klen eller tjock hade jag aldrig kunnat ta en bild där jag ser muskulös ut.
 
Bilden till vänster är med en lampa som lyser från ena sidan, bilden till höger står jag bakom flera olika lampor som lyser från alla håll.
Ser ni några nya muskler på den vänstra bilden?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aa

2016-04-22 @ 01:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0