Samma vikt

Varje fredag är det ju tänkt att jag ska skicka in veckorapporter till min PT. Dvs besvara på frågor om hur kosten samt träningen gått just den veckan. Det är också tänkt att jag då ska skicka in min morgonvikt samt någon bild på hur veckans form ser ut. Eftersom jag öppnar på restaurangen imorgon lär jag ju inte gå upp halv 5 för att ta några formbilder, så det fick bli idag. Jag passade dessutom på att väga mig, utifall att jag skulle glömma göra det imorgon. Vågen visade 63,2, precis som förra veckan. Lite besviken blev jag. Dock så har jag inte kört något utav konditionspassen ännu, kan vara därför. Det ena blir ikväll och det andra får bli på lördag, då jag egentligen tänkt vila.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0