Det här med klackskor

Klänningen jag fick hem från Nelly är nu inpaketerad och redo att skickas tillbaka. Den kostade ändå 200 kronor, för det priset vill jag ha någonting som jag faktiskt tycker är snyggt från alla håll. 
Jag funderade ett tag på vad jag verkligen behöver och kom fram till att ett par finskor skulle inte sitta helt fel. Har ett par finskor och det är mina höga boots.
De kan jag inte ha på guldtuben när jag ska ha en långklänning med slits. Eller klart man kan men tycker det är snyggare med bara ben. Så jag klickade hem ett par vanliga klackar, har ingen aning om jag kommer kunna gå i dem, vi får hålla tummarna. Var en riktig klacktjej för några år sedan, när jag gick i 9an hade jag klackar till skolan varje dag. Får väl plocka fram klackgångskunskaperna.
 
Skorna kostade också 199 kronor, ni hittar dem HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0