Min nya BFF

Carli Bybel, ni vet? Carli? Störst inom skönhet på youtube? Hon fick precis 4 miljoner prenumeranter på youtube men det verkade inte vara någon som märkte av det. Det uppmärksammades åtminstone inte. Som om det bara var en liten grej. Jag tycker det är enormt, 4 miljoner!! Så jag lämnade en kommentar på hennes video och grattade henne, det är väldigt sällan jag kommenterar en engelsk kanal om jag inte har en fråga. MEN det sjuka är att HON SVARADE. Alltså jag är så starstrucked så det är inte sant. Hon är verkligen min största förebild och jag jag jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Tycker verkligen det är sjukt.
Nu ångrar jag att jag inte la ner mer tid åt kommentaren haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0