Sjuk & anläggningsansvarig

Jag har gått och blivit sjuk nu i veckan. Hatar att vara sjuk, speciellt nu när jag börjat träna på riktigt. Hade jag inte tränat hade jag liksom inte förlorat någonting på att vara sjuk. Ingenting annat viktigt som jag måste göra.
Jag håller bara tummarna för att jag blir frisk inför nästa vecka då jag börjar upplärningen på 24/7. Jag vet inte om jag skrivit det här på bloggen men jag fick jobbet som anläggningsansvarig på Fitness 24 seven i Fridhemsplan. Är superexalterad.
Såg dessutom idag att de redan lagt in mig som anläggningsansvarig på hemsidan. Så himla kul. Så det blir jag och en jättefin tjej som heter Paulina som har hand om anläggningen i Fridhemsplan. Skönt att jag inte är ensam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0