Ett år

 
Ett år. Ett år mellan bilderna. Det var i september förra året som jag bestämde mig för att ta tag i träningen på riktigt. Under det här året som har gått har jag förstått att just träningen är min stora passion. Jag har länge varit fram och tillbaka med träningen, men nu kan jag inte ens föreställa mig en framtid där den inte är en del av min vardag. Jag har kommit till den punkten då jag inte tränar för att jag måste, eller för att jag borde - jag tränar för att jag vill. För att det är lika självklart som att borsta tänderna varje dag. Timmen på gymmet är den bästa timmen på hela dagen.
På ett år har jag kommit så långt.
Jag är så spänd på att se vart jag är september 2017.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0