Mitt 2014

Januari:
2014:s första månad. Tanken var att det skulle bli en nystart. Som varje år. Men den första månaden detta år rasade allting. Mina två bästavänner gick bort. Dex och Deb. Låter svinfånigt, jag vet, men jag saknar dem fortfarande. Sitter faktiskt och gråter lite nu när jag skriver. De betydde så mycket. Fick mig att le varje dag. 
Efter det föll betygen. Fick F på tre stora prov, lärare kom fram till mig i skolan för att kolla så att allting var okej och de enda gångerna jag mådde bra var när Dexter visades på skärmen.
 
Februari:
Köpte 4 nya möss i ett bittert försök att komma över mina älsklingar. Superfina möss, verkligen. Men bättre än Dex och Deb? Inte i närheten!
Festade rätt hårt och firade alla hjärtans dag, men världens mest brutala lösögonfransar!
 
Mars:
Hängde rätt mycket med min nyfunna vän Nathalie...
... och mina nyfunna husdjur.
 
April:
Kommer inte ihåg så mycket från april mer än att vi firade mamma och bror ... hehe.
 
Maj:
Styrde upp en härlig klassfest där jag och Simon fann varandra <3 amazing.
Åkte till Finland med mor och far över en helg och träffade mina gamla vänner (har tyvärr inga bilder...) det var hursomhelst jättetrevligt.
 
Juni:
Jag och Simon blir tillsammans, 2 juni. Vi firar att vi klarat av tvåan på bästa sätt och jag sommarjobbade på kollo.
 
Juli:
Jag och totte åkte till Mallis, vilket vi väntat på hela året!
Och strax därefter åkte jag med familjen till Finland!
 
Augusti:
Jag åkte tillsammans med några från klassen till Nathalies landställe över en helg.
Men helt sådär spontant vet jag att augusti månad var min och Simons månad. Vi var med varandra varje. dag. Det var en härlig månad.
 
September:
Vår finaste Adéle föds den 17e september. En av de lyckligaste dagarna i mitt liv.
A-weckan tar plats och jag, natha och tove firar med en lite försenad kräftskiva.
 
Oktober:
ÄNTLIGEN blir jag 18!! Firade hemma hos mig med klassen, sen drog vi ut och jag klubbade för första gången i Sverige!
 
November:
Jag, Tove å Natha lekte bartenders hahaha det var kul. Annars då? Pluggade väl en del, mös med Simon, gymmade, jobbade. Same old, same old.
 
December:
Jag och Simon firade vår halvårsdag och julkänslorna har väl kommit och gått under hela december månad. Har varit mycket med Adéle, vår lilla ängel.
 
Jag är i stort sett nöjd med det här året. Fann Simon, som gjort mig lycklig, har inte förlorat några nära vänner (förutom Dex & Deb...), haft ett bra skolår och blev äntligen faster.
14 är mitt turnummer. I början av året visste jag att det här året skulle bli ett bra år. Och ska jag vara helt ärlig, så tror jag att jag aldrig mått så bra som jag gjort detta år. Att 2014 nu är över ska inte hindra mig från att fortsätta vara lycklig.
2015 är så välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0