året som gått

(Hanna, this is for you)


Januari:

Kommer inte ihåg så mycket från januari. Vet att jag, under en tid i januari, mådde väldigt dåligt. Jag lyssnade på depplåtar med eminem och satt mest inne och pluggade eller deppade. När jag väl gick ut var väldigt mycket med angelika & i solna. Jag hade precis lärt känna adina & yasmine och jag och maria hade återförenats :) Is och min mobil, de var mina bästavänner.



Februari:

Min kamera gick sönder ... köpte en ny, min rosa. Emelie åkte till thailand, jag grät FLODER. Hon var verkligen allt jag hade, kändes det som då. Medans hon var borta upptäckte jag en ny värld med nytt folk. Akalla. Efter inte alls så lång tid var jag en av dem. De fick mig att må bra. Februari var oxå en början på min och andreas vänskap. Jag tog årets första dopp i en isvak och firade alla ♥-dag med bra vänner. Började intressera mig för foto och jag och maria glänste med våra modellbilder ...




Mars:

Jag tänkte mycket tillbaka på tiderna när jag bodde i Spanien.
Insåg för första gången att jag hade shopping problem. Lärde känna michelle och hela sportlovet spenderades hemma hos filiz. En natt sov alla vi tjejer över i ug, vilket resulterade till den hittills bästa natten i mitt liv. Efter att ha spenderat så mycket tid med akalla tjejerna började jag sakna kista igen. Jag gjorde ett inlägg till dem och innan jag visste ordet av, så var det jag och kistagänget igen.



April:

Lurade en del på första april, praoade i kfum, var med släkten, firade påsk och valborg, gick ut med shorts och linne & fotade mer och mer. Speciellt eftersom att jag skaffade min system i april. Åkte på världens bästa kryssning med maria och började umgås med tvillingarna utanför skolan. Blev rekord mycket grillning oxå!






Maj:

Luggeeen!! Ohneeej hahah, USCH. Maj var en rätt bra månad. Jag och manne vann på skolorienteringen wohoo, finlandsresan bokades, praoade på sagogården och blev kär i Leo. Förstod för första gången hur mycket jag faktiskt behöver rebecca. Jag och andreas träffade Don Omar på chattroulette, hahaha elleeer? Jag började faktiskt bli BRA på att redigera mina bilder och bara levde livet.



Juni:

Mina första klackskor, första sommar-doppet, första sommarjobbet, första grönan 2011. Jag köpte min räddare, USB:n, så mina bilder kunde föras över. Hade ÅNGEST inför skolavslutningen, hela månaden. Visste hur mycket jag skulle sakna andreas, nathalie, rebecca, med flera. Firade midsommar, mamma skaffade blogg och jag åkte på kollo.



Juli:

waoow, juli ... bästa månaden på året, var det. I början var jag fortfarande på kollo. Sedan Finlandsresan, helt otrolig. Tog massa underbara bilder. När jag kom hem fick jag äntligen träffa mina saknade kusiner. Hängde jätte mycket i stan och i Mälarhöjden med kollotjejerna och var ute en hel del med jay.



Augusti:

OMG Don Omar. På riktigt, denna gång. Var mycket med camila efter det. Deltog i min första foto-tävling och min bild visades upp som en av de 8 bästa. Hela månaden gick mest åt att vänta in ung08 och the voice, vilket vart väldigt överskattat, haha. Slingade mitt hår till halv ginger. Tog mina första höst liknande bilder och började fota matcher. Var väldigt mycket i kista och på söder har jag för mig. Har många bilder därifrån. Var ÖVERLYCKLIG när skolan började och super glad när jag fick träffa andreas igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0